reklama

Zoznamovať či nezoznamovať sa cez internet?

Internetových zoznamiek je i u nás ako húb po daždi. Ponúkajú rôzne formy zoznámenia sa prostredníctvom rôznych spôsobov, a tak som si posvietila na jednu z najznámejších zoznamiek, ako vlastne funguje a akú má reálnu potencionalitu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Za 72 dní mojej registrácie, ku ktorým by sa dalo priradiť v priemere približne jedna hodina prihlásenia na deň, ma oslovilo 371 rôznych užívateľov, z toho iba 2 ženy (pričom ja z vlastnej iniciatívy som oslovila asi 5 ľudí). Z daných užívateľov 18 bolo okamžite zablokovaných kvôli nelichotivému obsahu sexuálneho podtextu. Vďaka adminom väčšina z nich mala i zakázané prihlásenie sa do daného konta z dôvodu porušenia pravidiel nemenovaného portálu.

Pri prvom prihlásení som si uložila profilovú fotku, na ktorej som mala odhalenú maximálne tak tvár a ruky. Lenže môj vyučujúci Matrimoniológie a sexuológie sa vôbec nemýlil v tom, že i v oblasti zoznamovania sa platí trhový mechanizmus - objaví sa na "trhu nový tovar" a všetci sú vo vytržení. Teda normálna fotka neodradila niektorých mužov pýtať sa na poskytovanie osobných vecí, telefonovanie, fotky až po samotné poskytovanie sexuálnych služieb rôzneho druhu. Medzi pikošky patrili ponuky typu "chcel by som byť tvojím otrokom, či psom", "milovanie so mnou teraz za 35000 eur, odpíš", či "chcel by som ti chvíľku voňať nohy, chodidlá za...", až po ponuky od sexuálnych deviantov. Ak sa niektoré dámy teraz potešia, že sa zbavia starých topánok a ešte si aj privyrobia, v tomto prípade je realita väčšinou úplne iná. Potencionálni zamestnávatelia a obdivovatelia Vašich lodičiek si začnú vypytovať fotky vecí, pýtať sa na ich "opotrebovanosť", až napokon predsa len skončíte pri tom, že Vás chce vidieť osobne. Existuje však i zriedkavá kombinácia, kedy sa stretne odvážna žena, ktorej nevadí predstava budúcnosti jej šatstva a obuvi a muž, ktorý naozaj neostane len pri slovách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výnimkou ani nebýva, keď Vás osloví žena či solventný pár na úrovni, ktorý hľadá atraktívnu ženu na spestrenie života. Samozrejme vždy pod jedným nickom, ale iným ženským menom v podpise. Čo sa týka sexuálneho obsahu - to, že ich ignorujete alebo odpíšete, že nemáte záujem niekedy pomôže, inokedy príde otázka typu "ty nemáš rada sex?" a opäť skončíte len pri tom blokovaní. Ak sa teda rodičia obávate o svoje deti z hľadiska ich pôsobenia vo viruálnom svete, máte na to úplne právo. I ja som sa dozvedela veci, o ktorých som ani len netušila, že niečo také môže byť reálne. A môžem ďakovať len môjmu Superegu a obranným mechanizmom, že ma také predstavy nestrašia ešte dnes v snoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvý dojem býva v mnohých ohľadoch rozhodujúci a v prípade internetovej zoznamky je to tiež pravdou. Nečakajte však žiadnu slávu a originalitu – väčšinou Vám príde "ahoj, ako sa máš, čo robíš, " prípadne len samotný pozdrav. Ak Vám ako odpoveď príde iba "dobre a ty?"...nemusíte si vôbec lámať hlavu, či má zmysel pokračovať v konverzácií – lebo nemá. Ale keď už ignorujete niekoho, neznamená to, že i úspešne. Občas sa objaví fenomén dnešnej doby v podobe citlivého muža a zabliká Vám "Čau inak keby si chcela mohla si ma aj ľúbiť:-)" alebo "Prečo neodpisuješ, nahneval som ťa niečím?" Hold ženy, chceli sme citlivých mužov, tak ich tu máme!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšou kategóriou sú tzv. exoti. Tých je však tak veľa, že skôr vyhráte milión v športke, ako na nejakého natrafíte. Dobrého jednosprávového zabávača spoznáte podľa viet typu "nemáš chuť na jointa", "vyzeráš ako Silvia Šuvadová, taká podobná foto, ale ona je z Lemurie", či " nejdeš do ....(názov baru)...si vadná!" a dosť často sa dozviete, že aj s niekým chodíte a ani nepoznáte jeho meno(samozrejmo on to Vaše už vôbec nie). Veď to ale nie je choroba, že?

Existujú však i ľudia, ktorí využívajú danú zoznamku, pretože tam majú svojich známych, či sú tam registrovaní odkedy nastal boom internetovej komunikácie. Aby som nebola úplny pesimista, za tie 3 mesiace sa mne osobne podarilo spoznať zopár ľudí (asi 3-4), s ktorými sa dá normálne konverzovať na rôzne témy života a dokonca som sa odvážila niektorých spoznať i osobne a ako sa javia na internetovom portáli, takí sú i v skutočnosti. Sú to však svetlé výnimky na tmavom podklade. Ako jeden známy na margo toho povedal: "Anonymita robí s ľuďmi divy a toto je ukážka stavu spoločnosti a toho, že ľudia nemusia niesť následky za svoje činy..."

Lucia Šulejová

Lucia Šulejová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"A vskutku,má-li svět pravdu, má-li pravdu ta hudba v kavárnách, mají-li pravdu ty masové zábavy, tihle poameričtělí, s takovým málem spokojení lidé, pak nemám pravdu já, pak já jsem pomatený, pak jsemskutečně stepní vlk, jak jsem si často říkal, do cizího a nepochopitelného světa zabloudivší zvíře, které už neví, kde je jeho domov, kde vzduch a potrava." Hermann Hesse Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu